marți, 16 februarie 2010

de teama cred.....

am si uitat ca am blog:)).....n-am mai scris de ceva vreme,mdaaa s-au intamplat mai multe:-j dar nu ele conteaza,pt.ca vreau sa le uit!acum..am emotii....emotii mari,maine am prima proba la bac(ce o sa mai rad cand o sa vad peste ani asta scrisa),la romana....unii zic ca a fost usor altii ca nu,altii vor doar sa te deruteze si altii sa te incurajeze.stiu si eu ca orice ar fi...O SA FIE BINE!vreau sa am din nou viata mea plina de armonie si sa rad la fiecare pas pe care il fac desi....nu stiu cu cine(thuamne ce aiurita sunt).....:))zilele astea mi-a tot alergat cineva in minte...nu,nu e ceva in genul ala=))).Ne-am cunoscut acum 4 ani,la spital:)))daaa:X a fost ''primul meu pacient''eu asa ii spun,nu l-am mai vazut de foarte mult timp si tot ce mai stiu de la el e ca si acum are batista cu care il stergeam in noaptea in care a fost operat:),il caut si am sa il caut pana am sa il gasesc:Xsiiiii...bineinteles.ceva tipic BIANCA e ca azi:)))i-am dat gaura in ureche unui coleg cu acul:))a fost o experienta placuta,serios.a zis ca nu l-a durut da nu stiu daca sa il cred sau nu:)))aaaaa...era sa uit azi a dat sormea examenul la romana,e EXPERIMENTATA:D.Maine am sa scriu si eu...depinde de ce iau:))app.daca cititi ce scriu aici vreau sa le multumesc celor care stiu sa ma ridice sus din doua vorbe,gen iri,madalin si sormea:X
PAAAAAAA:-h

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu