marți, 8 septembrie 2009

Prietenii...

mmm:-?oare cati sunt cu adevarat prieteni?In primul rand e EA,sormea,ea e in toata viata mea....numai ca acum nu mai are codite si nici nu mai deseneaza papusi,acum e mare,e matura,iubeste si a invatat sa treaca prin multe greutati,o respect pt ca stie cand sa taca si pt ca ma stie mai bn ca nimeni!Suntem atat de diferite una de cealalta,dar am invatat sa cunoastem si partile care difera intre ele....11 ani de amintiri!nu regretam nimic si o sa o tinem asa 10000 de ani!te iubesc sormeo:Xstaru meu.....un copil nebun,mai mult n-am ce spune!bobo....e baiat de nota 10 si e primul la chefuri......medelin...nu credeam ca vreodata sa am atata incredere intr-un baiat,stie de fiecare data cum e situatia!ella......o nebuna,imi e dor de ea si deabea ast sa inceapa scoala sa fac iar numai tampenii cu ea:Xadinu meu...thuamne de cat timp n-am mai vazut-o si totusi o prietenie care s-a pastrat frumos si nu in ultimul rand vlad....care face dragoste cu musca,un alt nebun el si Lord al lui!astia sunt ai mei.....sunt sigura p ei:*love you:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu