miercuri, 9 septembrie 2009

un star...

un star,o vedeta,un om,un suflet si un prieten!Starul meu este cu adevarat tacanit cand ne-am cunoscut ne-am luat la cearta si acum ne spunem tbesk:))!ii place viata si se distreaza cat poate,abea ast sa inceapa scoala sa il vad in fiecare dimineata:Xel imi explica care e treaba cu baietii si imi ridica capul sus si de fiecare data ii raman datoare cu cate o fata pt ca el e un adevarat macho.Parca si acum il vad cand s-a tuns chel si radeam de el si isi pusese sapca doar pentru ca nu imi placea mie sa il vad chel;))sau cand s-a imbracat in camasa neagra ca asa am vrut eu,sau cand mi-a dat sa manac migdale si aveau puf pe ele si radea de mine:)))nu e seara in care sa nu vorbesc cu el si in care sa ma faca sa rad!ii place sa fie modest drept dovada,cand vorbeste cu mine se uita in oglinda si eu ii zic sa se scuipe:)))Staru....:Xsi voi o sa aveti nevoie de un star macar o data.....tbesk staru meu:*:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu